a

Jak to działa?

Obecność video contentu w sieci stale rośnie. Trend ten silnie wspierają internetowi giganci, którzy aktywnie promują tego typu treści. Jednak najważniejsze jest to, że video content lubią użytkownicy, czyli Twoi potencjalni klienci.

Na stronie Shooty w prosty i sprawny sposób możesz zamówić unikalne i nietuzinkowe filmy produktowe. Głównym narzędziem umożliwiającym takie działanie jest specjalnie zaprojektowany, zaawansowany konfigurator. Możesz w nim wybrać produkt z przygotowanymi przez nas ustawieniami, lub dopasować je do własnych potrzeb i możliwości budżetowych. Jak to zrobić? Zobacz film i czytaj dalej 🙂

Aktualnie posiadamy sześć produktów, które zoptymalizowaliśmy i zamknęliśmy w pakietach, które w prosty sposób możesz dostosować do swoich wymagań. Każdy z nich odpowiada konkretnym potrzebom i polom eksploatacji. Jedne lepiej sprawdzą się w sklepie internetowym, inne jako reklama w social mediach, a jeszcze inne jako stories.

Packshot  360 – najprostszy i najtańszy film z naszej oferty. Charakteryzuje się pokazaniem produktu w całej okazałości, w statycznym ujęciu 360, na tle o wybranym przez Ciebie kolorze. Świetnie sprawdzi się do reklamy na stronę lub Instagrama.

Spot produktowy – reklamowe, proste przedstawienie produktu w sprzedażowy sposób. Możliwość wyboru koloru tła, podstawy, scenografii i większej ilości elementów jak w packshocie 360.

Spot reklamowy – główną różnicą między nim, a produktowym jest to, że można na nim pokazać więcej niż jeden produkt klienta w jednym filmie. Jest dłuższy oraz ma ujęcia ogólne i detale.

Fashion packshot – film skierowany do branży Fashion. Produkt idealny do pokazania ubrań na modelu lub modelce. Można dzięki niemu pokazać jak materiał wygląda na sylwetce oraz jak układa się w ruchu – jest to aktualnie bardzo popularne rozwiązanie wśród sklepów odzieżowych typu Reserved, Etam.

Explainer – film, na którym pokażemy w instruktażowy sposób jak działa Twój produkt, jak go złożyć i poprawnie zamontować. Możesz wybrać film z napisami lub z udziałem aktora – pokazując jego twarz albo same ręce.

Unboxing – film, który w estetyczny sposób pokaże zawartość przygotowanych przez Ciebie paczek. Świetnie sprawdzi się jeśli chcesz zaprezentować zestawy produktowe, boxy dla subskrybentów czy ekologiczny sposób pakowania przesyłek. 

Ceny podstawowe naszych produktów widzisz od razu – zmieniają się one na bieżąco, wraz z wprowadzaniem przez Ciebie zmian w konfiguratorze. Wszystkie filmy z naszej oferty charakteryzują się unikatowymi możliwościami personalizacji. 

Tła i podłogi

W pierwszej kolejności możesz wybrać kolor tła. Jednolite tło oznacza ten sam kolor przestrzeni za i pod produktem. Możesz również wybrać opcję „tło + podłoga”, w której osobno decydujesz o kolorze tła i podłoża pod produktem. Aktualnie w naszej ofercie mamy 11 teł oraz opcję dostarczenia nam Twojego tła, które wykorzystamy podczas nagrań. 

Wszystkie powyższe zdjęcia pokazują jak tła będą prezentować się na filmach. Wykonaliśmy zdjęcia każdego z nich w warunkach oświetleniowych stosowanych podczas nagrań, aby pokazać faktyczne kolory, a nie automatycznie generowany zestaw barw 🙂

Oczywiście, mamy świadomość, że możesz potrzebować swojego tła, które jest unikatowe dla Twojego produktu dlatego dopuszczamy taką opcję. Tło powinno mieć wymiary 2m x 2m oraz, w zależności od rodzaju wybranego filmu, musi mieć możliwość zamontowania w pionie lub poziomie bez wieloetapowego procesu montażu i budowy scenografii. Dostarcz je do nas w bezpieczny sposób przed zdjęciami.

Scenografia 

Scenografia to ważny element filmu – pozwala podkreślić kolory produktu, jego właściwości, a w szczególności unikalny charakter – naturalny skład, abstrakcyjny design czy ekskluzywne wykończenie. Dlatego przy reklamowych formach, które dla Ciebie przygotowaliśmy możesz zamówić scenografię – aktualnie oferujemy sześć setów, które możesz łączyć według uznania. Przykładowe scenografie wyglądają tak:

KAMIENNA

SUSZONEJ FLORY

SZKLANA / TRANSPARENTNA

FLORYSTYCZNA

GEOMETRYCZNA

OWOCOWA

Rozdzielczość

W przestrzeni internetu istnieją dwie popularne i regularnie używane rozdzielczości. Mocno promowany i elastyczny UHD 4K (3840 x 2160) – skuteczny w lepszym pozycjonowaniu treści, obecny w YouTube oraz bardziej rozwojowy niż jego poprzednik – FHD (1920 x 1080 ), który ostatnio stał się wszechstronnie używany i trafił do rozdzielczości stosowanych na Facebooku. 

Wybierając swoje filmy zastanów się jakie będą ich pola eksploatacji i jak długo planujesz publikację – na podstawie tego zdecyduj czego potrzebujesz.

Format

Wybraliśmy dla Ciebie formaty, które są najpopularniejsze w Internecie oraz są stosowane każdego dnia przez Twoich klientów na telefonach – bo to tam większość ludzi spędza czas wolny i znajdzie Twoje produkty.  

Proponujemy filmy w najpopularniejszych formatach. 

Poziom (16×9) – widoczny na YouTube, czy w TV, umożliwiający ciekawe zakomponowanie scenografii, lub grafiki i tekstu w postprodukcji.

Kwadrat (1×1) – stosowany regularnie w postach na Instagramie.

Pion (9×16) – obecny na Instastories czy TikToku, bardzo bliski odbiorcom codziennych treści.

Poza aspektami technicznymi naszym atutem jest czynnik ludzki. Odpowiedni aktor lub model prezentujący produkt jest jednym z najlepszych narzędzi sprzedaży przykuwającym uwagę odbiorcy bardziej, niż sam przedmiot. W świecie pochłoniętym przez social media ważne jest, aby to Twój content wyróżniał się na tle innych i zatrzymał widza na dłużej.

Opcja dodania modela lub aktora jest dostępna w produktach takich jak fashion packshot, explainer, unboxing i spot reklamowy. Na obecnym etapie pracy nad Shooty wybór konkretnej osoby następuje po złożeniu zamówienia – prześlemy Ci bazę naszych modeli lub aktorów a Ty wybierzesz tego, który odpowiada Ci najbardziej.

Możesz też zdać się na nas i napisać nam o tym w komentarzu do zamówienia. Na pewno przyspieszy to prace produkcyjne, a zdejmie z Ciebie konieczność wyboru. 

Po zakończeniu procesu konfiguracji filmu wystarczy go dodać to koszyka i kupić – dostajemy twój brief i przystępujemy do realizacji .

Zlecenia trafiają do managera zadań, gdzie automatycznie przydzielane są pracownikom i podwykonawcom, a kurier zostaje wysłany po Twoją paczkę z produktami. 

Kiedy produkty znajdą się w studiu zaczynamy proces produkcyjny – przygotowujemy nagranie video i sesję fotograficzną. Później przekazujemy pliki montażyście, który składa wszystko w gotowy produkt. Następnie dodaje film na stronę, która umożliwia Ci pozostawianie komentarzy.

Jako nasz klient możesz zwrócić się do nas ze wszelkimi uwagami dotyczącymi produktu, lub zaakceptować zaprezentowany Ci film. Gdy będziesz w pełni zadowolony z efektu przesyłamy ci plik w postaci linku do pobrania, oraz odsyłamy paczkę z produktami. Cały proces odbywa się online i bez wychodzenia z domu.